Ofte stillede spørgsmål
Hvordan bestiller jeg?
Du bestiller en gratis SmartWeb demo og kan når du ønsker det opgradere til en "live" løsning. Du bestiller din løsning i SmartWeb under "Mit abonnement".
Brug for rådgivning?
Ring til os på telefon 4333 1793.
Kan jeg skifte pakke?
Ja. Du ændrer din pakke via "Mit abonnement" i SmartWeb.
Kan jeg bruge mit eget domænenavn?
Ja. Du kan via Mit abonnement i SmartWeb købe eller bestille en flytning af et domæne.
Hvordan betaler jeg?
Når din løsning er bestilt via "Mit abonnement" i SmartWeb, får du umiddelbart efter en faktura fra os på 6 måneder. Fakturaen kan betales med bankoverførsel.
Kan jeg få opsat mit eget design?
Selvfølgelig. Vi henviser til godkendte partnere, som er dygtige til at lave webshop designs. Du kan selv foretage opsætningen, ellers kan vi hjælpe.
Kan jeg stoppe mit abonnement når jeg har lyst?
Ja. Fra "Mit abonnement" i SmartWeb kan du opsige dit abonnement. Webshoppen og dit abonnement vil blive lukket til den næste periode.
Hvad koster opdateringer?
Det koster ikke noget - det er inklusiv i abonnementet. Vi opdaterer SmartWeb ca. 2 gange om ugen.